Akkoord

LOF beleid corona virus

5 oktober 2020

Op dit moment kent het COVID-19 virus een toename in Nederland en daarom vragen we extra uw aandacht. U dient uw afspraak af te zeggen indien:

- u klachten heeft van het COVID-19 (zie het RIVM)
- een test gaat doen ofwel in afwachting bent van een test
- uw huisgenoot koorts heeft
- u positief getest bent op corona
- u in quarantaine moet omdat u in nauw contact geweest bent met een COVID positief getest iemand ofwel omdat u uit een risico gebied komt.

Om de maatregelen van het RIVM zo goed mogelijk op te volgen en de veiligheid voor u en onze collega’s te waarborgen, willen wij u vragen mee te werken aan het volgende:
◦ Kom bij voorkeur alleen naar de praktijk. Patiënten die begeleid dienen te worden, mogen 1 begeleider/ouder/verzorgende meenemen. Dit graag aangeven wanneer de afspraak wordt gemaakt. Bij voorkeur vragen wij aan de begeleider om in de auto te wachten.
◦ We vragen uw medewerking om in de praktijk een mondkapje te dragen.
◦ Kom niet te vroeg, maximaal 5 minuten voor uw afspraak.
◦ Maximaal 2 personen in de wachtkamer. Als er meer personen aanwezig zijn verzoeken we u vriendelijk buiten of in uw auto te wachten.
◦ Houd 1,5 meter afstand.
◦ Schud geen handen.
◦ Was of desinfecteer bij binnenkomst uw handen.
◦ Neem uw eigen hoeslaken (en handdoek) mee.
◦ Blijf thuis en neem contact met ons op bij klachten van neusverkoudheid, keelpijn, hoesten en/of koorts. Meld je wel bij ons af via 050-2111929 of mail naar info@loffysiotherapie.nl. In dit geval zullen we onze 24 uurs afbelprocedure niet toepassen.
◦ Het toilet is afgesloten.
◦ Wacht in de wachtkamer totdat uw therapeut u komt ophalen.

Wij vragen uw begrip voor deze maatregelen. Houd voldoende afstand en neem alle regels goed in acht. Alleen dan kunnen wij een veilige omgeving bieden aan u en onze medewerkers. Wanneer iedereen zich aan de regels houdt, is het mogelijk de fysiotherapeutische zorg te kunnen leveren zoals wij die voorstaan.

Wij gaan zeer zorgvuldig om met de hygiëne en dragen tijdens de behandeling een mondkapje en bij twijfel van ziekte van een behandelend therapeut zullen wij zijn/haar patiënten afbellen. Zonder bericht gaan alle behandelingen gewoon door! We vragen jullie begrip voor het ongemak!

Neem bij vragen of overleg contact op met 050-211 1929 of info@loffysiotherapie.nl.